KOLAC SA POMORANDZOM


Duuuugo nisam objavila ni jedan novi receptic,rad u smenama mi jednostavno nije ostavljao bas puno slobodnog vremena,napokon godjisnji odmor i desetak dana uzivanja...Evo posle par meseci objavlnujem jedan brzinski kolacic sto sam jutros ispekla,odlicno je pasovao uz kaficu dok smo ga prijateljica i ja ruckale a kako u njega ide pomorandza cela kuca mi je nekako zamirisala na predstojece novogodisnje praznike,receptic sam pronasla na internetu i stvarno je brz i mirisan........
POTREBNO JE:
2 jaja
1 solja od 2 dcl secera
1/2 solje soka od iscedjenih pomorandzi
1/2 solje ulja
1 solja psenicnog brasna
1/2 solje kukuruznog brasna
1/2 kesice p.peciva
rendana kora pomorandze
Umutiti dobro jaja i secer.U umuceno dodati ulje i sok pomorandze,lagano izmiksati,na kraju dodati koricu pomorandze i brasno izmesano sa p.pecivom.Peci u podmazanoj i brasnom posutoj tepsiji moja ne okrugla promera 22 cm da lepo porumeni...UZIVATI UZ KAFICU




Primjedbe

Popularni postovi