Trupčići od čokolade...


Kolacici koji su me na prvu nedavno privukli svojim izgledom,kako mi je brzinski trebao neki slatkis napravila sam ove simpaticne kolacice.Ako ih budete pravili vi ih komotno napravite i dva,tri dana ranije posto su onda najbolji kada odstoje na vazduhu i lepo se stisnu a svi ukusi se povezu.Meni je ostalo par komadica dva dana posle i mogu da vam kazem tek onda su mi bili pun pogodak..Receptic sam pronasla na Kulinarici koju jaaaaako cesto i najcesce posecujem kada hocu nesto od slatkisa da napravim,tako da sam malo moju svesku sa kolacima zapostavila a i knjigu ,,Moji najbolji kolaci,, koju obozavam i u kojoj ima pregrst fantasticnih receptica..
POTREBNO JE:
200 gr tamne cokolade naribane na najsitniju rendu
100 gr mlevenih oraha
ribana korica 1 pomorande
3 kasike supene meda
1 supena kasika ruma
1 vanili secer
kristal secer za valjate trupcica(Mozete ih valjati u kokos,sarene ili cokoladne mrvice ili umociti u otopljenu cokoladu,po vasoj zelji)
Od ove kolicine ja sam dobila 35 trupčića.
Naribanu cokoladu,mlevene orahe,narendanu koricu pomorandze i vaniliI secer izmešati kasikom.
Dodati rum i med, dobro sve onda izmesati kasikom da se poveze u homogenu masu.
Dobijenu masu podeliti u jednakih 35 komada,napraviti kuglice i od njih formirati trupcice dužine 6 cm.
Uvaljati ih u kristal secer,susiti na suvom i hladnom mestu....




Primjedbe

  1. Izvor draga Aleksandra napišite, izvor recepta, izmijenili ste samo žlicu ruma... https://www.coolinarika.com/recept/trupcici-od-cokolade-8df53d60-637f-11eb-8785-0242ac120044
    Lijepi pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi