POLICAJAC TORTA...


Recept koji imam vec 20- tak god. prepisan u svesci a nikada ju do sada nisam pravila.Dok sam ovih dana razmisljala koju tortu da napravim muzu za rodjos a da bude sto brze napravljena kao iznenadjenje setila sam se ove tortice neobicnog imena.Brzo bude gotova, nije ni skupa,najbolje ju napraviti uvece da celu noc fino odstoji i sutra dekorisati.
POSTUPAK:Sastojci koji pisu na slici su za jednu koru, peku se 2
takve kore u kalupu 26 cm i svaka se onda presece na pola da se dobiju 4 korice. Dok se korice hlade kuvati krem.Staviti mleko,secer, margarin i cokoladu da se otope i prokuvaju, kada to prokuva dodati mlevene przene lesnike ili mlevene orahe izmesati i malo neka to provri par minuta.Fil ce vam biti redak, maltene kao supa,odmah vrelim filom filovati korice. U kalup staviti prvu koru i preliti ju sa tri kutlace fila, staviti drugu koru i nju preliti sa tri kutlace fila.tako uraditi i sa trecom i cetvrtom korom i nju zaliti filom.Staviti u frizider najbolje preko noci da korice povuku fil.Sutradan istresti tortu na tacnu i dekorisati po zelji.Ja sam dekorisala cokoladnom slag kremom i jednom otopljenom cokoladom koju sam otopila sa 3 kas. ulja...


Primjedbe

Popularni postovi