COKOLADNA TORTA.......

Ovo je definitivno najbolja cokoladna tortica,svi koji su probali taj dan tortu vracali su se po jos jedno pa po jos jedno parce.Kolege sa posla povodom 10 god. rada u firmi pravili su malu zakusku za nas zaposlene a od mene su narucili da im napravim pravu bombasticnu cokoladnu tortu.I nisam pogresila u odabiru recepta,torta je stvarno savrsena,dosta je ima od ove mere dobila sam tortu tesku 4 kg.Uskoro ju ponovo pravim za jedno nase slavlje :).Videcete da u tortu ide svasta nesto,zato je i preukusna,malo je skuplja ali verujte mi ako imate neko slavlje sa ovom torticom necete pogresiti....
ZA JEDNU KORU JE POTREBNO A PECEMO 2 OVAKVE KORE:
6 jaja
8 kasika secera
6 kasika ulja
6 kasika mleka
6 kasika brasna
3 kasike kakaa
1 prasak za pecivo

KREMA:
400 gr cokolade sa lesnjacima (celim) ja sam koristila Milku
500 gr cokolade za kuvanje (JA SAM KORISTILA MENAZ)
1 lit. slatke pavlake

JOS JE POTREBNO:
200 gr napolitanki od lesnjaka sitno naseckati nozem
400 gr nutelle ili nekog krem namaza od lesnjaka(JA SAM KORISTILA CIPIRIPI KREM)

ZA NATAPANJE BISKVITA:
500 ml cokoladnog mleka

DEKORACIJA PO ZELJI:
Ja sam tortu okolo ukrasila sa 2 umucene cokoladne kreme

Za biskvit dobro penasto mutiti jaja i secer .Prosejati brasno, prasak za pecivo i kakao.Kad se jaja umute dodati postepeno ulje i mutiti.Mikser smanjiti na najmanju brzinu i dodavati naizmenicno mleko i mesavinu brasna,praska i kakaa.Sve umutiti da se spoji i izliti u kalup ( 37*26 cm) oblozen papirom za pecenje i peci na 180 C...ISPECI JOS JEDAN OVAKAV BISKVIT....

Za kremu ugrejati slatku pavlaku do vrenja ali paziti da vam neprokuva i preliti preko izlomljene cokolade,sve izmesati dase cokolada otopi.Obe vrste cokolade prethodno nozem iseckati i staviti u plasticnu vecu ciniju...Ostaviti kremu da se hladi i da se stisne.Krema ce vam biti jako retka kada ju napravite gustine kao supa ali nebrinite,kako se krema hladi ona ce biti sve gusca i gusca,kada se ohladi onda ju stavite u frizider na par sati da se dobro ohladi i stisne.Mozete ju ostaviti i preko noci u frizideru moja je stajala 7 h s tim da sam ju povremeno mesala kako se zgusnjavala.Kada se krema dobro ohladila i stisnula umiksajte ju dobro mikserom u cvrstu kremu.

Svaku koru preseci na 2 dela i svaku koru tokom filovanja nakvasiti cokoladnim mlekom.
U jednu vrecicu staviti ugrejanu nuttelu da se lakse razljeva pa odrezati vrh i isarati po svakom biskvitu tokom filovanja.
FILOVANJE:
-KORA 1
-NATOPITI COKOLADNIM MLEKOM
-ISARATI KORU EUROKREMOM
-PREMAZATI KREMOM
-POSUTI NASECKANE NAPOLITANKE
-KORA 2
-NATOPITI COKOLADNIM MLEKOM
-ISARATI PO KORI EUROKREMOM
-PREMAZATI KREMOM
-POSUTI NASECKANE NAPOLITANKE
-KORA 3
-NATOPITI COKOLADNIM MLEKOM
-ISARATI PO KORI EUROKREMOM
-PREMAZATI KREMOM
-POSUTI NASECKANE NAPOLITANKE
-KORA 4
-PREMAZATI KREMOM

DEKORACIJA PO ZELJI

Uz Kidy i Kinder za sinov 18. rodjendan....

Primjedbe

Popularni postovi