NUGAT TORTA SA VISNJAMA....



Jedna od najlepsih tortica koje sam dosada pravila,ova fotka je od prosle godine i nikako da vam objavim receptic,evo ugrabila sam vreme ,vi isprobajte pa javite kako vam se dopada.Original receptic je na Kulinarici ali ja ne bih bila ja kada ne bih nesto izmenila,tako da sam ja malo drugacije napravila kremu negu u originalnom receptu posto volim da torte budu bas bogate kremom...Ova torta je kod mene sada na meniju narucenih tortica i svi koji su ju probali kazu da je fantasticna,slatka,kiselkasta,kremasta, :
Kore:Peku se 2 ovakve kore
7 belanaca
7 kašika šećera
1 žumance
7 kašika mlevenih oraha
2 kašike brašna
1/2 kašičice praška za pecivo
Fil I:
900 ml mleka
12 žumanaca
15 kašika šećera
2 pudinga vanila
2 kasike brasna
200 g bele čokolade
250 g margarina
200 g mlevenih pečenih lešnika
Fil II:
500 ml slatke pavlake

Potrebno je jos oko 800 gr ociscenih visanja.....

Umutiti prvo dobro belanca sa malko soli onda postepeno dodavati šećera i sve umutiti u čvrst sneg. Na kraju dodati žumance pa umutiti najmanjom brzinom. Kašikom lagano dodati i orahe, brašno i prašak za pecivo. Izručiti u podmazanu i brasnom posutu VECU tepsiju peći na 180 C dok fino ne porumeni.ISPECI JOS JEDNU OVAKVU KORU...

Od mleka,secera,zumanaca,pudinga i brasna skuvati krem.Kada se ohladi dodati umucen margarin i umiksati ga u to dodati otopljenu cokoladu i lesnike,sve lagano umiksati...

Slatku pavlaku posebno gusce umutiti i filovati tortu...
Kora – fil I – višnje – fil II – kora – fil I – višnje – fil II- posuti seckanim lesnicima.....

Primjedbe

Popularni postovi