Novogodisnja trpeza.....

Tzatziki snesko belic :)
Tradicionalna Grcka caciki salata pravi se od svezih krastavaca, pavlake ili gustog jogurta. Prvi put smo ju probali pre par godina kod nasih prijatelja, Bilja je iznela caciki salatu da probamo uz fantasticne pogacice sa cvarcima koje je ispekla, odusevili smo se.Kada sam dosla kuci odmah sam isprobala salatu i posebno mi je drago sto nas mladji sin obozava caciki, on je malko izbirljiv kada je hrana u pitanju...
Ja sam ovaj put salatu napravila sa domacim sirom koji sam napravila i u salatu dodala kisele krastavce....
U blender sam stavila 500 gr sira za pitu, malko posolila, naseckala na sitno 2 kisela krastavca i 5 cenova belog luka, sve to izblendati.Da bi mogli oblikovati sneska trebace vam sir koji je vise iscedjen ako caciki salatu budete pravili sa gustim jogurtom ili pavlakom bice vam redja salata ali nema veza stavite ju u staklene cinijice i posluzite sa pecenim mesom ili suhomesnatim prouzvodima...

Primjedbe

Popularni postovi