BAKLAVA SA MAKOM.....


Ako neznate sta praviti od slatkisa a ljubitelj ste maka,isprobajte ovu baklavu.Recept sam dobila od prijateljice sa posla,prosli vikend sam ju isprobala i planula je vrlo brzo,sa prijateljima smo uzivali u ovoj baklavi,brzo je planula tako da sam sutradan morala da pravim jos jedan slatkis i napravila sam baklavu sa visnjama...
Juce sam zavrsila jedan fantastican slatkis,ovih dana stavljam receptic,torticu za 18 rod. smo isporucili tako da sada odoh na miru da popijem kafu i uzivam u kolacu.....
POTREBNO JE:
4 jaja
150 gr secera
1 vanili secer
500 gr kora za baklavu
150 ml ulja
1 prasak za pecivo
200 ml jogurta
350 gr mlevenog maka
ZA SIRUP:
600 ml vode
250 gr secera
1 limun
Jaja,secer i vanili secer penasto izmutiti.Dodati ulje,prasak za pecivo,jogurt i mak sve zajedno dobro izmesati.
U podmazanu tepsiju staviti dva lista testa i premazati nadevom,opet staviti dva lista testa i premazati nadevom,postupak ponavljati sve dok nepotrosimo sav nadev i kore,na kraju zavrsiti sa dva lista testa.
Baklavu narezite na kocke ili trouglove,pecite u zagrejanoj rerni na 200 C oko 25 min.
Vodu i secer kuvati oko 10 min na tihoj vatri,na kraju dodati limun narezan na kriske.
Pecenu baklavu odmah vrelu preliti sa hladnim sirupom,ostaviti da odstoji da baklava upije sirup i da se ohladi....

Primjedbe

  1. Izgleda socno i mocno, probala bih rado jednu kockicu... ako je mozda ostalo za probu.:)) Prijatna kafica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam strastveni ljubitelj maka tako da se meni jaaaaako dopada,prijatelji su isto probali i odusevili se....za tebe pecem novu da pijemo uz kaficu....pozdravvvvvvvvvv

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi