NAJLON TORTA......


Ovih dana me nije bilo,par dana nisam bila kod kuce,malo sam uzivala sa mojim najdrazima a od mame dobila punu tacnu sitnih kolaca tako da za sada nemoram nista peckati.Kako sam se vratila kuci bacila sam se na pravljenje par narucenih tortica,figurica od fondana i jos nekih zanimacija.A vama predlazem receptic koji sam jos pre skoro 15 god. dobila od moje prijateljice Dragislave.Dok su moji sinov bili maleni za svaki njihov rodjendan pravila sam po tri velike torte,ova je uvek bila jedna od te tri,morala sam,uvek je tu bio skoro ceo razred a i nasa uza rodbina. Nedavno sam ju ponovila i podsetila se tog predivnog,kremastog ukusa ove tortice.Hvala ti Cico na receptu емотикон wink

KORA:
10 belanaca,400 gr secera,1 kasika sirceta.
Umutiti i sve istresti u tepsiju u koju smo stavili papir za pecenje,susiti koru na 150 C.

FIL: 10 zumanaca,10 kasika secera,1 lit. mleka,16 kasika gustina to skuvati.
Kada se prohladi u to dodati 2 margarina koja smo izradili sa 250 gr mlevenog secera.Sve umutiti mikserom.
Posebno izmutiti 2 slaga sa mlekom po uputstvu sa kesice.Slag dodati u fil i lagano izmiksati sve....
Fil podeliti na dva dela u jedan dodati 100 gr mlevene plazme i 200 gr otopljene cokolade u drugi deo dodati 10 krem bananica iseckanih na kockice.
Za dekoraciju torte umutiti 2 slaga sa mlekom ili ako zelite slatku pavlaku....
SLAGATI: KORA-BRAON FIL-ZUTI FIL-SLAG

Primjedbe

Popularni postovi