ČOKOLADNE KUGLICE SA KEKSOM....


Kako sam juce opet bila u stisci sa vremenom,filovala sam i zavrsavala dekoraciju jedne narucene tortice razmisljala sam sta da na brzaka napravim za nas,pa ipak je nedelja a ona nemoze da prodje bez nekog kolacica.E tako u toj trci-zbrci ja nabrzinu izgooglam na blogu BITE MY CAKE ove brze kuglice.Ma idealno su nam legle uz kaficu.Kako kuglica vise nema evo upravo se hlade mafini емотикон smile jedva cekam da ih probam,mada znam da su ukusni vec sam po ovom receptu jednom pravila,uskoro i receptic......

POTREBNO JE:
150 g šećera
50 ml vode
150 g mlevenog keksa(ja sam plazmu stavila)
75 g lešnjaka
½ kasike kakaa
75 g margarina
½ kasicice fino naribane narančine korice
100 g tamne čokolade,3 kasike ulja
po zelji malo seckanih lesnika
Lešnjake popržite u tiganju, ostavite da se ohlade,ogulite im kožicu pa ih sameljite. Pomešajte sa mlevenim keksima,dodajte i kakao.
Pomešajte šećer sa vodom i kuvajte dok se šećer ne otopi. Dodajte smesi sa keksom.Maslac rastopite i također dodajte keksu, zajedno sa naribanom narančinom koricom. Od smese oblikujte kuglice i ostavite ih malo u frizider da se ohlade.
Čokoladu nasjeckajte,dodajte ulje i otopite na pari. U čokoladu umočite svaku kuglicu,po zelji pospite malo seckanim lesnicima i ostavite da se sve stisne i ohladi.
SRETNA VAM NOVA 2016 god.

Primjedbe

Popularni postovi