KAKAO BOUNTY KOLAČ

Jos jedan kolač isproban u mojoj kuhinji.Kako zbog posla i drugih obaveza nemam baš puno vremena u slobodno vreme obožavam da napravim neki novi a pre svega brz kolač.E takav je i ovaj kolačić,jela sam ga nedavno kod moje kume Dragane емотикон heart i odmah mi se dopao,prepisala sam receptić i evo došao je na red za isprobavanje.Kuma je recept pronašla na internetu,ja sam sada malo guglala ovaj recept i vidim da je identičan receptu sa bloga ,,Mamina jela,, tamo ga je kuma sigurno i pronašla емотикон wink....U skorije vreme nisam brži receptić napravila,isprobajte pa javite,ovo je kolač za sve one koji nevole jako slatke kolače a ujedno imaju malu notu kiselosti....
SASTOJCI:
KORA:
3 jaja
150 gr šećera
150 gr brašna
3 kašike kakaa
1 dcl ulja
4 kašike mleka
pola kašikice praška za pecivo
1 vanilin šećer
2,5 dcl mleka za prelivanje
FIL:
2 dcl slatke pavlake
3 kašike šećera
400 ml. kisele punomasne pavlake
8 kašika šećera u prahu
8 kašika kokosa, po želji dodati još
GLAZURA:
200 gr čokolade
6 kašike ulja
PRIPREMA:
Penasto umutiti jaja, šećer i vanilin šećer. Dodati ostale sastojke, izmešati i sipati u podmazanu i brašnom posutu tepsiju. Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 20 minuta.
Ja sam pekla u tepsiji 20* 36 cm...mozete i u 20*30 cm.......
Toplu koru preliti sa mlekom i ostaviti da se ohladi.
Za fil umutiti slatku pavlaku i šećer kao šlag. Kiselu pavlaku i šećer u prahu ručno izmešati, dodati kokos i šlag od slatke pavlake, sve još jednom ručno izmešati i rasporediti preko hladne kore.
Istopiti čokoladu i ulje i kada se prohladi sipati preko fila.Mozete po cokoladi posuti malo kokosa.....

Primjedbe

Popularni postovi