USKRSNJA KOSARA.....




Evo jos jedne zanimljive ideje kako mozete da razveselite klince a i lepo ce izgledati na stolu,kosaru mozete da punite farbanim jajima ili da ispecete malene zeke od testa i da ju napunite.Mi ju uglavnom za Uskrsnji dorucak pojedemo sa sunkom,kuvanim jajima i renom....
Umesiti testo od 3 dcl mleka,pola kocke kvasca,1 kasicicom secera,1 kasicica soli,3 kasike ulja,500 gr brasno...Ostaviti testo da nadodje,kada nadodje jos jednom ga premesiti.
Manju okruglu serpicu ili neku vatrostalnu ciniju oblozite alu folijom sa spoljne strane.Ja sam ovaj put kako se i vidi na slici vatrostalnu ciniju premazala dobro sa mascu i posula brasnom .Nemojte uzimati veliku serpu ili vatrostalnu zdelu.... 
Od testa koje je nadoslo valjajte tanke prutice.
Prvo sam stavila cetiri prutica po jedan na sve cetiri strane SLIKA 1.
Izmedju ta dva prutica ostao vam je prazan prostor koji takodje popunite sa pruticima,ja sam izmedju stavila 4 prutica SLIKA 2 ali mislim da bi bilo lepse da sam stavila 5 ili 6 onda bi kosara bila gusca i nebi bilo ovih praznina.Celu vatrostalnu zdelu oblozite pruticima,tu gde su vam se zavrsili krajevi svih prutica utapkajte rukama dobro ,da se sve ujednaci,to ce vam biti dno kosare SLIKA 3.....
E sada krecemo sa pletenjem pogace ja sam radila tako da sam svaki drugi prutic podigla,od testa izvaljala jedan dugacak prut i obmotala oko zdele,svaki ovaj prutic na koji naleze dugacak prut sam malo premazala vodom da se zalepe SLIKA 4 sada spustite one prutice koje ste podigli.



 Sada dizemo gore one prutice koji su nam kod prvog pletenja bili dole,okolo opet stavljamo razvaljan dug prut SLIKA 5 i spustamo prutice koji su bili gore.
Tako nastavljamo redom sve dok nedodjemo do dna zdele.Okolo zdele premazite sa malo vode i poljepite ukrase po zelji,ja sam lepila zeke i cvetice SLIKA 6..
Nemojte da zaboravite da napravite rucku za kosaru ,ja sam ovaj put samo istanjila testo u deblji prut i savila kolika mi je sirina kosare a vi mozete i da napravite ispletenu rucku...
Pogacu premazite jajetom i pecite na 200 stepeni....
Ovako je izgledala pogaca kada sam skinula sa vatrostalne zdele SLIKA 7 ....
SLIKA 8 je gotova i ukrasena pogaca napunjena uskrsnjim jajima koja sam dobila od Olje sa bloga JA U KUHINJI...U krajeve drske zabodite cackalice i onda drsku postavite u kosaru...

Primjedbe

Popularni postovi