PITA OD ORASA(recept slican kao ŽERBO)...........


Свиђа вам се страница · 28. јануар 2013. ·

.Prosejati 500 gr brasna izmesati ga rukama sa 125 gr masti dodati onda 80 gr secera,1 kasicicu sode bikarbone,1 jaje i umesiti sve sa 1,5 dcl mlakog mleka u koji smo prethodno izmrvili pola kocke svezeg kvasca i ostavili da malo kvasac nadodje(mozda ce vam trebati jos pola dcl mleka zato sto to zavisi sve od vrste brasna tj.od proizvodjaca,bitno je da umesite lepo testo da nebude ni jako tvrdo a ni da se lepi za ruke)....Kada umesimo testo odmah podeliti na 3 jrdnaka dela,Prvi deo tanko razviti i staviti u podmazanu tepsiju premazati obilno pekmezom od kajsije i posuti sa mlevenim orasima na to staviti drugu razvijenu koru i ovu koru premazati pekmezom i posuti sa orasima na to staviti trecu razvijenu koru....Ukljuciti rernu na 180 stepeni i dok se rerna greje kolac ce malo da naraste....Gotov kolac ukrasiti sa topljenom cokoladom.....ja sam ga ukrasila prvo topljenom crnom cokoladom onda sam odmah na crnu cokoladu dok se nije stegnula isarala linije od topljene bele cokolade koju sam stavila u papirni fisek i odsekla malo vrh,cackalicom sam isla gore dole preko belih linija da dobijem ove sare....

Primjedbe

Popularni postovi