LENJA PITA SA JABUKAMA.....


Lenju pitu obožavamo,inače ju mesim sa masti ali ovaj put htela sam malo da promenim receptic pa sam isprobala lenju pitu po receptu sa bloga ,,Mamina jela,,....ODLICNA JE емотикон smile

POTREBNO JE:
250 g. maslaca ili margarina sobne temperature
4 šolje brašna - od 2 dcl
1 šolja šećera
1 jaje
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
1 šolja slatke pavlake, može i obično mleko(JA SAM STAVILA OBICNO MLEKO)
ribana korica od jednog limuna

FIL:

1,5 kg jabuka
200 g šećera
suvog grožđa, količina po želji(JA NISAM STAVILA SUVO GROŽĐE)
kašikica cimeta

Priprema

Sve sastojke za testo staviti u sud za mešanje i umesiti testo. Nemojte testo previše mesiti, tek da se sastojci sjedine,da vam testo nebi bilo žilavo.
Ostaviti u frižider dok se ne pripremi fil.

Za fi izrendati jabuke, dodati šećer, suvo grožđe i cimet, dinstati desetak minuta na umerenoj temperaturi.

Razvući polovinu testa na brašnom posutoj podlozi u koru debljine oko 3,4 mm namotati testo na oklagiju i staviti u veću podmazanu tepsiju.
Preko rasporediti jabuke,onako vrele,nemorate čekati da se fil ohladi,ako vam u filu bude i soka, sve će to tokom pečenja upiti.
Preko staviti drugu koru i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni oko 40 minuta.
Gotov kolac posuti šecerom u prahu....
UŽIVAJTE емотикон smile

Primjedbe

  1. Drago mi je da sam dosla u tvoj slatki kutak i zelela bih da pozdravim koleginicu blogericu.:) Saljem lepe pozdrave i zelim ti jos puno inspiracije za slatke i slane djakonije.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj divna,hvala ti punoooooooooooooo,pozdravljam i ja tebe i redovno te pratim,bozanstvene recepte i fotke imas,divim se....drago mi je da se druzimo ubuduce <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi