SEHEREZADA......



Napokon isprobana i u mojoj kuhinji,fantasticna tortica sa turskim keksom.Vec dve godine trazim ovaj turski keks i nikako nisam mogla da ga pronadjem a nema gde sve nisam trazila,cak i u Crnoj Gori kada smo bili na moru.Bas sam happy,sada ga ima kod nas skoro u svakoj prodavnici.Recept sam dobila od prijateljice sa posla i ovih dana bila je jedna od tortica na slavlju punoletstva naseg sina Milosa.Odabrala sam ovu tortu zbog toga sto nema pecenja kora i super mi je doslo zato sto radim i kada dodjem kuci nemam bas puno vremena a morala sam spremati jos svasta nesto...
..Recept mozete praviti sa pudingom po vasem izboru,dali sa karamelom ili vanilom a mozete napraviti i kombinaciju kao sto sam ja napravila.U original recept ide 6 pudinga karamel ali ja sam napravila kombinaciju stavila sam 4 pudinga vanile i dva karamele,ispala je super kombinacija.Pa probajte емотикон smile Na kraju posta imate foku da vidite kako taj keks izgleda....

POTREBNO JE: 2 kutije turskog keksa

1 FIL:6 pudinga karamel(ILI KAO JA 4 PUDINGA VANILA I 2 PUDINGA KARAMELA),9 kasika secera, 1,5 lit. mleka.
Skuvati puding,ostaviti da se ohladi.Kada se puding ohladi dodati 1 izradjen margarin sa 200 gr mlevenog secera...

2 FIL:400 gr bele slag kreme umutiti sa 5 dcl kisele vode...

Na tacnu poslagati prvi red keksa,meni je otislo 32 keksa za jedan red.
FILOVATI: KEKS-PUDING-SLAG-KEKS-PUDING-SLAG-KEKS-PUDING-SLAG-KEKS-PUDING-SLAG..

Primjedbe

Popularni postovi