OBLATINE SA JAFA KEKSOM....



Oblatine obozavam u svim mogucim varijantama i kombinacijama tako da sam i ovaj recept koji me vec davno privukao morala isprobati.Receptic sam pronasla kod ,,Goge-7,, sa Kulinarike,FANTASTICAN JE,najvise se dopao mom suprug,mislim da je on za praznike pojeo sam pola ovog kolaca...Kolac se jako brzo pravi,samo pazite nemojte kao i ja da uzimate jafu keks na merenje,ja sam uzela nju i nije kao ona sto bude u original pakovanju,u kutiji,ova je dosta tvrdja....

POTREBNO JE:
2 lista oblatine
3 dcl mleka
400 gr secera
100 gr cokolade
250 gr margarina
600 gr mlevene plazme
sok od pola pomorandze
300 gr jafa keksa

PRIPREMA:
Neka provri mleko,secer,cokolada i margarin. Kada se ohladi dodati sok od pola pomorandze i keks.Sve dobro izmesati da se masa sjedini...

Na jedan list oblande staviti pola fila, pa poredjati jafu tako da vam cokoladni deo jafe bude dole.Premazati i drugi list oblande pa poklopiti namazanom stranom preko jafe.Pritisnuti sa necim tezim odozgo.

Primjedbe

Popularni postovi