KINDER TORTA.



Nesto drugacija recept za Kinder tortu nego sto mi domacice imamo.Ja imam recept za Kinder tortu ali ni priblizno nije ovakav.
Ovaj recept sam dobila od drugarice sa posla,pred kraj nove godine na poslu smo pricale sta bismo mogle novo praviti za predstojece praznike a Jeca nam je predlozila ovu Kinder tortu.Odmah sam se odlucila za nju.Ovaj recept je pre par godina pronasla njena mama u nekom casopisu za torte i kolace.Torta je stvarno velika i jako kremasta jedino sto je meni tj. za nas ukus a i moj suprug se slozio sa tim torta bas jako slatka,tako da cu ja vama odmah ovdje u receptu umanjiti secer i napisati kako da ju pravite....

KORA: 5 belanaca prvo umutiti sa malkice soli onda postepeno u belanca dodavati 170 gr secera.
Na dno tepsije stavite papir za pecenje i pospite sa 150 gr seckanih oraha.
JA SAM PEKLA U OKRUGLOJ TEPSIJI PROMERA 30 cm...
Ovako ispeci jos jednu koru,svaku peci na 150 stepeni oko 45 min.
Kada ih ispecete okrenite ih i po orasima namazite svaku nutelom...

FIL: 10 zumanaca skuvati u 1 litri mleka sa 3 pudinga od vanile i 200 gr secera.
Kada se fil ohladi dodati 250 gr izradjenog margarina sobne temperature.

Fil podeliti na dva dela u jedan staviti 100 gr seckane ,,Kinder,, cokolade a drugi deo ostaje u prvobitnom stanju.

FILOVANJE:
KORA PREMAZANA NUTELOM - FIL SA KINDER COKOLADOM - PLAZMA KEKS NAMOCEN U MLEKO - ZUTI FIL - KORA PREMAZANA NUTELOM ALI TAKO JU OKRECETE DA NUTELA BUDE DOLE NA ZUTOM FILU - OKOLO SLAG ILI SLATKA PAVLAKA....

Primjedbe

Popularni postovi