ŠKOLJKE SA PEKMEZOM


E ovo morate probati fantasticne,krckave skoljkice koje sam vec par puta pravila po receptu sa bloga MAMINA JELA.
Kada sam ih probala odusevila sam se ukusom i tako kada neznam sta bih pravila ja se nakraju odlucim za ove extra skoljkice...

SASTOJCI:

250 gr masti
1/2 kg brašna
1 prašak za pecivo
1 vanili šećer
2 dcl mleka
1 kašika šećera
pekmez
posuti prah šećerom(JA SAM IH VRELE VALJALA U KRISTAL SECER)

PRIPREMA:

Sve sastojke umesiti u glatko testo. Rastanjiti na oko 5 mm debljine, vaditi krugove prečnika 5 cm i filovati pekmezom. Preklopiti pa viljuškom malo stisnuti krajeve ili koristite kalup za školjkice. Peći na 180 stepeni u prethodno zagrejanoj rerni oko 15-20 minuta, paziti da školjkice ostanu bele, da se ne prepeku.
Posuti tople šećerom u prahu.

Nemojte dodavati više šećera u testo, pekmez i šećer u prahu daju dovoljno slasti školjkicama.



Primjedbe

Popularni postovi