RUPICASTI KOLAC

Kako imam jos dva tri recepta sa jagodama koja sam pravila ovih dana evo da vam ih predlozim dok jos ima jagodica.Ovo je isto jedan brzinski recept,obozavam ovakve recepte posto zbog obaveza nemam bas puno vremena za neke komplikovane i zahtevne kolace i torte.Pravila sam ga po receptu sa bloga Tortelina moje skolske drugarice.Kolac me je jako privukao prvenstveno zbog preseka posto se peceni biskvit busi sa drskom od varjace a zatim zaliva toplim filom kako bi se napunile izbusene rupice..Posetite njen blog ,odusevicete se receptima i njenim fantasticnim slikama....Ja sam kolac pekla u malo vecoj tepsiji pa mi je biskvit malo tanji od Mihaelinog....

Sastojci:
4 jaja
150 gr secera
1 vanili secer
1 dl ulja
1,5 dl mleka
250 gr brasna
1 prasak za pecivo

Fil:
500 ml mleka
3 kasike secera
1 puding od jagode
100 gr maslaca
150 gr jagoda

Priprema:
Ukljuciti rernu da se zagreje na 180 stepeni. Pleh obloziti papirom za pecenje ili podmazati uljem i posuti brasnom.
Jagode oprati i iseckati na sitnije komadice, ostaviti da se iscede.
Izmiksati penasto jaja sa secerom i vanili secerom. Dodati ulje, mleko i brasno izmesano sa praskom za pecivo, mikserom ukljucenim na najmanju brzinu izmiksati smesu da se sastojci sjedine. Sipati masu u pripremljen pleh i peci (u zavisnosti od velicine pleha) od 20-30 minuta ili dok povrsina ne porumeni. Proveriti cacakalicom sredinu kolaca i ako se biskvit ne lepi za cackalicu izvaditi ga iz rerne. Drskom varjace izbusiti rupe na pecenom,VRUCEM, biskvitu (VIDITE NA SLICI KOLIKI JE RAZMAK RUPICA OTPRILIKE) Odmah pripremiti fil.

Izmesati puding sa secerom i malo mleka. Ostatak mleka staviti na vatru da prokuva. U vrelu tecnost sipati razmucen puding i mesati na vatri dok se puding ne zgusne. Skinuti sa vatre, dodati iseckan maslac i mesati dok se maslac u potpunosti ne istopi. Sipati smesu preko izbusenog biskvita, kasikom ili varjacom prelazite preko rupica kako bi fil sto dublje prodreo. Preko filovanog kolaca poredjati iseckane jagode i blago ih rukama pritisnuti da leze na pudingu. Hladjenjem ce se puding stegnuti i drzati jagode na mestu.
Ostaviti kolac da se ohladi a zatim seci na kockice i sluziti. Ako kolac secete direktno preko rupica dobicete kockice sa sarama.

Primjedbe

Popularni postovi