LAGANA TORTICA SA JAGODAMA


Kada sam pravila Jagodastu coko fantaziju planula je za dan,tako da sam sutradan,posto je bio vikend morala ponovo praviti nesto.Napravila sam ovu jako laganu torticu od jako jeftinih i obicnih sastojaka,jedina skuplja stavka ako budete pravili ovaj kolac bice vam jagode ......
Tepsija mi je promera 19*29 cm......


KORA:2 jaja,125 gr secera,2 kasike ulja,4 kasike vruce vode,125 gr brasna,pola praska za pecivo....
Umutiti koru prvo dobro jaja sa secerom,u umuceno dodati ulje i vodu jos malo miksati,na kraju dodati brasno prosejano sa p.p i najmanjom brzinom miksera umutiti kratko.Istresti koru u podmazanu i brasnom posutu tepsiju.Kada se kora ispece,ohladiti ju i dugackim ostrim nozem preseci horizontalno da dobijete dve tanke korice....
KREMA:8 dcl mleka,2 pudinga vanila,2 vanili secera,2 kasike brasna,secera po ukusu,125 gr margarina.Mleko staviti sa secerom da se kuva,izmesati puding i brasno sa malo mleka uzetih od onih 8 dcl,skuvati kremu.Ostaviti ju da se ohladi i u nju dodati izradjen margarin i sve izmiksati...
U tepsiju na dno i okolo na stranice staviti papir za pecenje.
Na dno staviti jednu koru okolo poslagati jagode koje smo presekli na pola tako da vani bude ona isecena strana.
Istresti polovicu kreme utisnuti u kremu cele jagode stavljajuci ih na razmak od 1 cm(MADA VI MOZETE I GUSCE AKO IMATE JAGODICA,AKO NEMATE DOSTA MOZETE JAGODE ISECKATI NA KOCKICE I POBACATI PO KREMI).
Preko jagoda istresti drugu polovicu kreme i od gore staviti drugu koru.
Ostaviti kolac da se ohladi par sati u frizideru,istresti ga na tacnu tako da vam vrhovi jagoda budu prema gore, i onda ga posuti secerom u prahu.....
Ako tortu necete istresati na tacnu kao sto sam ja radila onda tepsiju i stranice nemorate oblagati papirom za pecenje.....


Primjedbe

Popularni postovi