Kremež

 Predivan kolac,neobicnog imena.
Kada sam ga isfilovala ostavila sam ga u frizider i vec posle sat vremena smo ga sekli,nismo mogli da izdrzimo a da ga neprobamo.
Ukus je predivan,jako podseca na krempitu.
Prvi put sam ga zapazila na stranici Tortelina moje skolske drugarice Mihaele,ona ga je pravila po receptu sa bloga Mamina jela,iako jako cesto posetim tu stranicu i blog moram da priznam da ovaj kolac nisam zapazila.
Probajte kolac,ja sam korice rastanjila na dimenziju tepsije 30*30 cm a u kremu sam stavila samo pola margarina.....

KORE:
420 gr. brašna
150 gr. šećera
75 gr. maslaca ili margarina
2 jaja
1,5 kašika meda
1 kašika mleka
1 kašikica sode bikarbone

FIL:

1,5 l. mleka
250 gr. šećera
3 pudinga od vanile
3 kašike gustina
2 kašike brašna
1 vanilin šećera

250 gr. maslaca ili margarina

2 šlaga ili 250 ml slatke pavlake(ja sam stavila slatku pavlaku)

PRIPREMA:

KORE:

Sve sastojke sjediniti i umesiti glatko testo. Ostaviti 15 minuta u frižider, podeliti na dva dela i peći kore na poleđini tepsije srednje veličine. Peći na 180 stepeni oko 10 minuta.
Ja testo razvijem direktno na poleđini tepsije posutoj brašnom.

FIL:

U vrelo mleko zakuvati puding, gustin, brašno, šećer i vanilin šećer. Kuvati nekoliko minuta na umerenoj temperaturi mešajući.
Ostaviti da se ohladi do sobne temperature povremeno mešajući da se ne uhvati korica ili prekriti najlon folijom da ne dolazi u dodir sa vazduhom.

Penasto umutiti maslac, dodati fil i mutiti mikserom velikom berzinom da se dobije gladta smesa.

Preko prve kore rasporediti fil. staviti i čvrsto umućen šlag pa drugu koru.
Kolač malo opteretiti, ostaviti preko noći u frižider da se fil lepo stegne a korice omekšaju.

Primjedbe

Popularni postovi