KOLAC S JABUKAMA






Za vikend mi je bio potreban jedan brzinski kolac i htela sam ga napraviti sa jabukama,posto imamo jos jednu gajbicu nasih ih vocnjaka a pocele su polako da trunu odlucila sam da cu ovih dana praviti par kolaca sa istima.Pronasla sam savrsen,lagan kolac na blogu Reci Peci.....

BISKVIT:5 jaja
5 kasika šećera
5 kasika brašna
1 prašak za pecivo
3-4 kasike mleka
1 vanili secer

KREMA:
1 kg očišćenih i narezanih jabuka
1/2 l vode
6 kasika šećera
1 vanilin šećer
2 pudinga od vanilije

ZA DEKORACIJU:mozete umutiti 200 ml slatke pavlake ili obican slag mozda 2-3 kesice,ja sam kuci imala Slag kremu od vanile od 100 gr i dekorisala sam sa njom,odlicno se uklopilo.

PRIPREMA:

BISKVIT:
Odvojiti belanca i žumanca.
Miksati žumanke sa šećerom i vanilin šećerom, pa postepeno dodavati brašno, mleko i prašak za pecivo.
Čvrsti sneg od belanaca dodati laganim mešanjem varjacom ili kasikom u smesu od žumanaca, šećera i brašna.
Izliti smesu u namašćen i pobrašnjen lim za pečenje i peći u rerni zagrejanoj na 180℃ oko 30 min.

KREMA:
U većoj posudi zakuvati jabuke, vodu i šećer.
Kuvati toliko dok se jabuke ne počnu raspadati. Onda dodati pudinge razmućene u malo vode (tek toliko da se razmute sve grudvice) i skuvati do kraja.
Vruću kremu izliti na prohlađen biskvit.
Dobro ohladiti pa premazati kolač sa slatkom pavlakom,slagom ili slag kremom vanila.


Primjedbe

Popularni postovi