KIFLE KOJE SE NE DIZU

Probajte ove kifle,recept je odlican nasla sam ga na kulinarici a najbitnije je to sto testo nemora da raste,meni ovo dobro dodje posto u ovo vreme imam dosta posla oko vocnjaka,basce i na poslu a navikli smo da jako cesto imamo nesto od dizanog testa .... 

POTREBNO JE:1 kg brašna tip 400, 1/2 l mleka,2 dcl ulja,2 žumanjka,
1 kocka svježeg kvasca (ili 2 vrećice suhog),1 kasicica šećera,2 kasicice soli,1 prašak za pecivo,1 jaje za premazivanje....
Promiješati suve sastojke... brašno, sol, šećer, suvi kvasac ako pravite sa suvim kvascem, prašak za pecivo prosejati sa brasnom. 
U to dodati tekuće sastojke... ako pravite sa svezim kvascem neka odstoji kvasac u mleku samo 1 min da kvasac krene... 
U mlako mleko dodajte 1 svezi kvasac malo secera ,soli i 1 kasicicu brasna .
Kada je kvasac krenuo dodajte ga u suve sastojke zajedno sa uljem i razmućenim žumancima...
Dobro izraditi tijesto, razvaljati i praviti kifle zeljenog oblika ja sam pravila dve vrste peciva i punila sam ih ajvarom,kobasicom i sunkom...
Tepsiju dobro namazati i kifle slagati i premazati razmućenim jajetom.
Odmah peći u zagrijanoj rerni 20 min na 200 stepeni.....
Kifle su neverovatno meke nama je jutros ostalo dva komada i meke su kao i juce kada su napravljene...

Primjedbe

Popularni postovi