KEKS SNITE SA JAGODAMA

Jedan brzinski kolac sa jagodicama,cokoladom,bez pecenja korica,posebno se svideo mom Marku toliko sam mu puta juce isekla po parce kolaca da sam mu nakraju rekla,,Marko najbolje da ti uzmes celu tacnu pred sebe,, slatko se nasmejao.....Pravila sam po receptu sa Kulinarike.....Ja sam jedva cekala nedeljno jutro da zajedno sa mojim dragim <3 uz dobijenu jednu ruzicu  popijem kaficu i probam kolac...










Sastojci;
petit keksa oko 500 gr, 300 gr.slaga, 150 ml.kisele vode , 1 slag-fix, 2 dcl. kisele pavlake sa 20 % m.m, 1/2 table strugane ili seckane cokolade za kuvanje, 200 gr.jagoda , 1.5 dcl.vode, 6 kasika gustina, 2.5 dcl.vode, secera po zelji i ukusu

Dekoracija;
jagode, crveni preliv


Skuvate vocnu kremu od 200 gr. voca koje stavite u 250 ml. vode, nakon sto provri viljuskom izgnjecite jagode, i dodate gustin i secer izmesan sa 1.5 dcl. vode i skuvate da bude gusto.

Ostavite da se ohladi.

Umutiti 300 gr. slaga sa 150 ml. kisele vode i slag-fix-om.

Jedan deo slaga ostavite za premazivanje cele torte i ukrasavanje po zelji.

U ostalo dodati struganu cokoladu na krupno ili iseckanu nozem i kiselu pavlaku.Pazljivo izmesati.

Redjati kekse umocene u mleko, zatim deo vocne kreme i polovinu slaga sa pavlakom i cokoladom.

Poklopiti redom keksa pa jos jednom filovi i red keksa.

Premazati celu torticu onim odvojenim delom slaga i na povrsinu poredjati iseckane jagode na cetvrtine.

Nakon toga preliti jagode prelivom napravljenim po uputstvu na vrecici.

Dobro ohladiti i seci na snite.

Primjedbe

Popularni postovi