BANANA KOCKE


Morate probati ovaj kolac banane,cokolada stvarno odlicna kombinacija,ovo je jos jedan receptic koji sam isprobala sa stranice TORTE I KOLACI IVANKA obavezno posetite Ivankinu stranicu meni je definitivno jedna od najboljih....jedina mala razlika u receptu je u tome sto moj stariji sin nevoli kolace sa orasima i zato ja u koru nisam stavljala orase samo sam povecala kolicinu brasna i dodala sam 2 kasike kakaa.Vama stavljam original recept....

Biskvit:
5 jaja
5 kasika šećera
1 vanilin šećer
100 gr. oraha
3 kasike brašna
Ispeći biskvit i hladan namazati pekmezom od kajsije.Pleh promjera 30 sa 30 cm podmazati i posuti brasnom.
Krema:
1 l. mleka
3 pudinga od vanilije
7 kasika šećera
200 gr. margarina
Kremu skuhati i u hladno dodati izradjen margarin.
Na biskvit namazan pekmez od kajsije, slagati banane izrezane po dužini.MENI JE OTISLO 8 BANANA.
Istopiti 80 gr. čokolade sa malo margarina i preliti po bananama.Na banane namazati kremu.Kolač preliti čokoladnom glazurom od 120 gr cokolade malo margarina i ulja da vam cokolada nebude jako retka.......

Primjedbe

Popularni postovi