AMERICKE PALACINKE



Mi smo danasnji dan zapoceli doruckom u americkom stilu.
Vec dugo,dugo hocu da ih napravim i isprobam,pravila sam ih po receptu sa Gastronomija.hr,prelila sam ih sa bagremovim medom,bile su bas njam,njam.
Od ove mere dobila sam 10 palacinaka,precnika 12 cm a za nas 4 je to malo(posto jedemo kao termiti) tako da cu ubuduce praviti duplu meru.
Ovih dana cu isprobati i palacinke iz Minjine kuhinjice,bas mi izgledaju primamljivo..... 

Sastojci:

1 mala kasika maslaca ili margarina

200 g brašna za dizano testo

1 mala kasika praška za pecivo

malo soli

200 ml mleka

2 jaja

ulje

med po zelji 

Prikupite sve sastojke koji su vam potrebni i sve ih dobro izmešajte. 
Prvo izdvojite suve sastojke nakon čega je potrebno odvojiti jaja te istući žumanjak s mlekom i maslacom. Pričekajte da se svi sastojci spoje.

Suvim sastojcima koji su vam preostali dodajte sjesu koju ste prethodno napravili od jaja i mleka. 
Ne zaboravite mešati celo vreme kako bi izbegli stvaranje grudvica. Sjesi dodajte još malo maslaca i belanjke koje ste prethodno istukli u sneg.
Na tavu stavite malo ulja i pričekajte da se zagreje. Kada ste sigurni da je temperatura dovoljno visoka počnite peći palačinke.Sa kutlacom sipajte po malo smese u tavu. Pecite na srednje jakoj vatri. Kada vam jedna strana počne tamniti vreme je da okrenete na drugu stranu i tako sve dok ne ispečete palačinke do kraja. Na kraju ih prelijte medom.

Primjedbe

Popularni postovi