MEDENO SRCE TORTA

Srca u torti,srca na torti.Ovo je predlog od mene sta da napravite za Dan zaljubljenih.Idealna torta za sve zenice koje rade i nemaju puno vremena za peckanje i ukrasavanje torti.Recept za ovu tortu je jako slican torti LEJDI DI,koju sam ja mojim klincima uvek pravila za rodjendane kada su bili maleni,posto je pogodna za razna oblikovanja.Ovaj recept sam pronasla na odlicnom Gaginom blogu ,,IZ MOJE KUHINJE,, koji redovno pratim.I samo da vam napomenem ako imate malu a i veliku decu hi,hi,hi bolje je da tortu pravite dok oni spavaju ili da kupite vise da vam neporuckaju skoro polovinu medenih srca,kod mene je ovde nakraju falilo dobrih 100 gr.... 

Potreban materijal: 3 pudinga od vanile 600ml mleka 200gr šećera 250gr margarina 200gr keksa 300gr medenog srca 500gr banana 200ml slatke pavlake čokolada za dekoraciju,ja sam otopila 100 gr bele cokolade,podelila ju u tri casice jedna je ostala bela,u drugu sam dodala crvene boje a u trecu braon.Cokoladu svaku posebno stavite u vrecice od zamrzivaca,na cosku vrecice makazama odsecite maleni otvor i onda na masnom papiru crtajte srca,stavite u frizider da se stegnu i posle ukrasite tortu. Priprema: Skuvati puding u mleku sa dodatkom šećera. Ostaviti da se ohladi. Margarin penasto umutiti i dodati ohlađeni puding, sve lepo sjediniti. U međuvremenu keks izlomiti na manje parčiće, medeno srce iseckati na manje kockice, takođe iseckati i banane. Sve to izmešati sa filom i lepo sjediniti. Oblikovati tortu na poslužavnik i ostaviti da se malo stegne u frižideru. Na kraju umutiti slatku pavlaku uobičajeno i nafilovati tortu. Po želji ukrasiti čokoladom.

Primjedbe

Popularni postovi