LJUBAVNO GNEZDO TORTA........

Zasto mora svaka torta da bude bas cakum-pakum ukrasena,meni se ovakva dekoracija bas svidela,prava prolecna.Jako socna,lagana tortica koju sam pravila po Gaginom receptu sa bloga ,,moje grne,,.Torta je fantasticna za secenje,ovu sliku sam uslikala odmah posle filovanja torte,posto slike u zadnje vreme slikam mobilnim telefonom,morala sam ju odmah uslikati jer ako vece padne od slike nista a i tortica nije bas velika i brzo se smazala.Ostalo je jutros tri parceta tako da sam jutros uslikala bolji presek.Torta sastavom jako podseca na Monte i Kinder tortu.I da obavezno napravite duplu meru,verujte mi pojede se za cas posla,prosto se topi u ustima...

KORA:

3 belanca
3 kašike šećera
1 kašika brašna
2 kašike džema od kajsije
100g seckanih oraha

Umutiti belanca dobro sa šećerom, a zatim dodati brašno i džem od kajsije. Okrugli pleh za pečenje dimenzija 24cm podmazati uljem, staviti papir za pečenje i dno posuti seckanim orasima. Preko staviti umućenu smesu i peći u rerni zagrejanoj na 150 C nekih 45 min.....
FIL:
3 žumanceta
6 pune kašike oštrog brašna
8 kašike šećera
2 kesice vanilin šećera
500 ml mleka
125g maslaca ili margarina
DEKORACIJA:
100g šlaga u prahu
mleko po potrebi za slag,
mozete tortu ukrasiti i sa 200 ml slatke pavlake,ja sam pavlakom ukrasila

PRIPREMA:
Žumanca razmutiti u malo hladnog mleka, dodati brašno i lepo sjediniti. Ostatak mleka sa dodatkom šećera staviti na ringlu da provri, a zatim dodati predhodnu masu i skuvati kašicu. Ostaviti je da se ohladi, pa mikserom sjediniti sa predhodno umućenim maslacem ili margarinom.....Na tacnu za serviranje staviti ohlađenu koru, tako da deo sa orasima bude okrenut na gore. Premazati pripremljenim filom, a zatim i šlagom, umućenim uobičajeno. Tortu ostaviti da odstoji u frižideru pre sečenja.

Primjedbe

Popularni postovi